انتقادات از فعالیت «کمپین انتخاباتی ترامپ» به دلیل شیوع کرونا-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

انتقادات از فعالیت «کمپین انتخاباتی ترامپ» به دلیل شیوع کرونا

برگزاری مراسم انتخاباتی دونالد ترامپ در اوکلاهاما با انتقادات گسترده‌ای به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی روبرو شده و این در حالی است که آمار کرونا در آمریکا همچنان رو به افزایش است.
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۰ - ۰۱ تير ۱۳۹۹ - 2020 June 21
کد خبر: ۴۷۰۹۸

به گزارش راهبرد معاصر، شبکه سی ان ان آمریکا در گزارشی اعلام کرده که برگزاری مراسم انتخاباتی دونالد ترامپ در اوکلاهاما با انتقادات گسترده‌ای به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی روبرو شده است.

 

در این گزارش گفته شده که شرکت کنندگان در مراسم انتخاباتی ترامپ در اوکلاهاما بدون فاصله اجتماعی لازم و ماسک بودند، این در حالی است که همچنان مقامات بهداشتی آمریکا نسبت به شیوع کرونا در این کشور هشدار می‌دهند.

 

در ادامه این گزارش گفته شده که مراسم و کمپین انتخاباتی ترامپ در حالی آغاز می‌شود، که شیوع کرونا بسیاری از رویدادهای انتخاباتی را متوقف کرده است.

 

نویسنده گزارش همچنین از خودداری ترامپ از پوشیدن ماسک در مراسم انتخاباتی اش در اوکلاهاما انتقاد کرده و گفته: نادیده گرفتن پروتکل‌های بهداشتی از سوی تیم انتخاباتی ترامپ و در مراسم او در حالی است که آمریکا با افزایش معناداری از نظر تعداد مبتلایان به کرونا روبروست و مقامات محلی و فدرال نیز نسبت به برگزاری مراسم و اجتماعات ابراز نگرانی کرده اند.

 

منبع:مهر

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده